KOKBÖCKER

Jag  och min kille har en sak gemensamt, vi gillar mat och kokböcker! dock inte samma mat kanske. Jag har köpte lite kokböcker och killen har fått nån i födelsedagspresent. Så för nån vecka sen köpte jag "Asiatiska Kokboken" sedan köpte vi gemensamt "ITALIEN" eftersom båda två verkligen gillar Italensk mat! Killen fick "Hemma hos Jamie", visst är Jamie charmig, gillade hans första matlagnings program "nakna koken".  Sedan köpte vi fem små kokböcker i dag med Wok, Potatisrätter, Fisk- och skaldjurrätter, Tapas och Kyckling rätter.,de kostade 29kr/st och de såg ut att finas mycket gott i dem. Sen när vi kommer hem till Alingsås och får en 2a så ska vi lagga massa mat. Här uppe hemma hos hans mamma så gillar ja inte att vara i köket för mycket, käns jobbit när hans mamma kommer in och tittar över ens axel och frågar vad man gör hela tiden. Sedan om de står nån liten sak frame så blir hon vansinig på killen så vi måste alltid diska precis efter vi har ätit hela tiden. Ska bli så sjönt  när man får eget även om de blir den lilla ettan ett tag nu när vi kommer hem.


                     


                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0