IQ- test

Nu har jag gjort ett IQ-test eller de kallades IV-test. Var lite segt att göra efter ett tag!  Men skam den som ger sig, hade viljat fuska flera gånger men de gjorde ja inte. Jag tänkte att jag kommer att få så dåligt, genomsnitt ligger folk på 90, jag tänkte att jag får väll 70, IQ fisk pinne som jag är. Tror ni jag blev förvänad när jag hade 111 eller? Övernormal  var de.. jag bara vaaa???? fattar nada!!! Men skoj de, killen bara va de var väll inget jag fick 125 när jag gjorde ett sånt.. Men han är över smart med. Fat nä han blev glad för min skull, han vet att jag har så dåligt självförtroende när de gäller min hjärna och allt annat för den delen.

Namn: cillanmaria
Ditt totalresultat:
111
Resultatkategori: Övernormal

Gå in här och kolla hur smart du är!
http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/



Sån hjärna trode jag att jag hade!!! hahaha  Klockren bild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0