Huvudvärk






Ja min kille gillar att spela gitarr och visst de är gullit och romantiskt i bland. Men han håller på å spelar små snyttar hela tiden och sjunger gör han ju med vilket kanske inte är de vakraste. Älskar han över allt annat men i baland ger han mig huvudvärk!
 

Vi har så olika intressen i baland undrar jag vad vi gör tillsammans? Vi gillar inte  att göra samma saker och äta är bara några få saker vi verkligen gillar båda två.  Det funkar ju, men i bland undrar jag om de kommer att hålla i längde. Om han kommer orka med mig, eller om vårat liv inte kommer bli tråkigt tillsammans eftersom vi aldrig direkt kan göra något skoj tillsammans eftersom vi gillar så många olika saker och inte kommer att ha något att prata med varandra om. Jag blir rädd att han ska lämna mig för att vårat förhållande blir så tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0