Hemma igen!

Ja då var vi hemma i gen i vår lilla stuga!  NU i veckan fick dom lite bättre med fisk men inte tillräkligt så vi kan stanna över helgen. Skönt för mig å komma i från fick lukten ett tag! Ja så va har hämnt i veckan inte mycket men jag gjorde sönder minna glasögon!!! Inte bra som tur hitta mamma min reservpar hemma, som hon skickade upp så dem hade kommit lagom nu när jag kom hem! Jag är så klumpig!

Sedan så limade min kille ihop mina gamla glasögon så ja skulle se något medans jag jobbade under vackan och slippa få huvudvärk hela dagarna. Dock var han inte så skicklig på de, så jag fick massa lim över hela glaset som var sönder, men man kunde se lite i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0