Hejsan i dag!

Ja i dag blev jag väkt  av min morgon glada vännina, malin klockan nio, inte skoj! Själv är man arbetslös och är inte morgonpig. Bara för att hon vaknar klockan 7 av sig själv. Och vi har varit vänner eller gott i samma skola sen vi var 6år, så hon vet mycket väll att jag inte är någon morgon människa. Men det var skoj att snaka med henne lite blir inte så ofta nu för tiden, har inte träffats nu på ett år! Vi åker ju åt alla olika håll nu för tiden. Men hoppas jag ska hinna hem innan hon åker i väg och gör sitt tredje år i Stöten! Jag ska fan om man får säga så ta mig ditt upp i år och åka snowboard!!! För de är snart 3år sen jag åkte det sisst! illa! Jag som älskar åka snowboard, har nog glömt bort hur man gör nu!

NÄ nu ska jag baka!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0