Gråter

Vi ssåg film (Babel) i går kväll, den var bra (lite seg men jag tycker de om alla filmer nu för tiden). Jag lippade så mycket på slutet vilket kanske inte är så konstigt jag lippar för allt möjligt. Men  när jag skulle gå i väg för att kissa så så slogs dörren igen på mina fingrar och jag började givetvis att börja stor gråta. Var som sagt redan i gråtar tagen efter filmen men när jag sedan fick ont så bara de brast jag bara grät och grät, stora floder.Jag är så klantig!  Fattade inte vad som hände med mig.  

Fast för några år sen kunde jag börja gråta för inget ting och bara ligga i sängen och gråta hela kvällar! Helt otroligt vad hormoner och sånt gör med en!

Jag ska skriva mer om Babel någon annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0