ginatricot

Ja i dag var jag på stan en snabbis och hittade en jättefin klänning på ginatricot, en spetsklänning i svartspäts och ljusrosa underklänning (fans även i hel svart) men jag tyckte den var snyggast när man riktigt såg spetsen. Men jag hittar inte min laddare till mit kamra batteri så kan inte vissa bild på den. Det som ändå var snyggast på den var urringningen i rygggen. Den heter  "Yvette Lace Tunic, Dusty Pink" eller de är vad som står på lappen på den. Och den kostade bara 199kr, inte illa.  Dem vissar den på däras hemsida, dock kan man inte kopiera den där, trist men sant! eller jag lyckas inte.. hahahahaa.

Kramar på er alla. Nu ska jag ser Ironman. Älskar hjältefilmer alldra hälst dom som baseras från gamla serietidningar från Marvel.  Vilket IronMan kommer i från.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0