DinSko

Jag råkade gå in på DinSko och va händer då jo jag går ut med två par skor! inte bra ett par svarta "streetskor" med en härlig lila snörning som passar mina scarfsar ja fick från Indiska . Och de blev ett par Ljusbruna "Boots" eller vad man ska kalla dem.  Dock så köpte jag streetskona i st39 eftersom de är de jag brukar ha. Men när ja kom hem kändes dem alldelse förstora. Då kom jag på att jag par andra sådana fast vita från Eourosko, och dem har jag i st38 och de har funkat hur bra som hälst. Så helgen efter vi hade varit och ränsat fisk första veckan åkte jag och bytte jag dem till st38, vilket blev mycket bättre. Dock hitta jag dem bruna "bootsen" fast i svart, vilket blev att dem också slang med hem. Ja menar dem kostade bara 99kr och dem andra streetskorna kostade bara 199kr.  Så 400kr för tre par skor är inte så illa. 

Den lilla fjärillen har jag satt ditt själv.


Jag köper alltid samma sorts skor i oliak färger. Tråkigt kanske men men. Dem var ju inte så dyra!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0