Britney????

Hallå va händer med mig, jag har börjat gilla några låtar med Britney? hallå ja gillar inte henne har aldrig gjort, gillar dock inte hennes riktigt gammla låtar fortfarande, men hennes senaste har jag börjat gilla. Inte bra känns konstigt.

Låtar jag då gillar är:

My Prerogative
Toxic
Everytime
Gimme More
Piece Of Me
Break The Ice
Womanizer

Hat älskar låtar:
I'm A Slave 4 U
Lucky
Boys(Blir mycket bättre eftersom Pharrell Williams är med)
Stronger

Låtar jag spyr åt:
I'm Not A Girl, Not Yet A Woman
Baby One More Time
Oops!...I Did It Again
Born To Make You Happy
Sometimes
Crazy
Don't Let Me Be The Last To Know

Ja sen kan ju inte jag några mer, kan ju bara dem som  man har sett och hört på TV och radion. Har ju aldrig lyssnat på hennes album.  KOmmer nog aldrig att göra de heller. Nä så långt får inte dessa dumheter gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0