Arbetslös

Jag hatar detta att inte ha något att göra bara ligga och slappa hela agarna visst de är skönt att slappa, men inte när du inte vet när du får jobba i gen. Även  om jag klagar ass mycket när jag väll jobbar så är de skönare att ha något att göra, komma hemifrån och bara tråkas ut på jobbet än att sitta hemma och rulla tummarna. Jag vågar inte åka i väg till stan för då kommer jag shoppas, aja baja får jag inte. Visst skaffa et jobb då, men de  går inte här uppe eftersom jag inte vet när vi ska åka plus att de är ingen som anställer än om man ska åka inom två veckor.  Inte lätt, noll koll om ja får nått jobb hemma i Alingsås och runt där heller.  Usch får ångest!!! killen kan inte heller besluta när vi ska ge upp letande på en ny bil och ta tåget!!!


PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0