usch

Jag har inte kommit så långt med städningen gör inte så mycket eftersom killens mamma inte kommer hem förens i morgon. Men jag har städat lite i köket i alla fall röjt i köksskåpen och slängt massa tomma förpakningar och mögliga saker. Kylskåpet luktade surt som fan, ska inte äns förklara vad jag hittade där men bläääää var det! Jag ränsar detta köket i bland, eftersom det bara är jag som slänger saker. Och detta kan jag bara göra när hans mamma är borta och henns sambo, för vi får inte slänga saker för hennes sambo han tycker det är slöseri. Ja visst det är slöseri men, man vill inte ha möglig mat i kylskopet i så falla får han se till att äter upp allt i alla förpaknigar och inte köper nytt.  Sjukt vidirigt tycker jag de är med mögel, inte särilt bra att fräsh mat få stå med möglig!. NU är de fint i köket i alla fall, jag har lovat killen att jag ska baka sockerkaka i kvällnu . 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0