Malmö2

Jag har inte träffat dessa tjejer från gymnasiet på ett år och de käns så bra nu när man träffar dom som om man aldrig har varit i från varandra. Men mycket har hänt med alla samtidigt som alla är sig lika.  Dock var de en tjej som saknades i helgen för att gänget skulle var helt intakt!  Men de blev tacos så klart som vi åt, så självklart när man blir bortbjuden att de är de man äter. Men helt förståligt eftersom det är lätt och gott att göra=) Sedan blev de lite skumpa pch mängder med vin. Vi drog ut någon gång vid tolv tiden på natten till nått litet ställe, dock ingen bra musik men man hade skoj och dansade än då. Vid fyra tiden blev de kebab såå klart!!!!

 
Mitt vin och pressenter till Krestin. Snyggt pressent papper  va?

Mina pressenter var tärningarna  och glaset och burken med Margarita saltet.

 
Taco och preinssestårta!


Dock dagen efter var inte så mysigt jag låg och var helt borta och måde så illa hela dagen mitt tåg gick inte hem förens klockan 18.00 från Malmö och jag var inte innanför min dör hemma i Alingsås förens 22,20. Det var så segt och sitta på tåget, när man bara hade lust att krypa ner i sängen och sova.


Hela lägenheten såg ut som en sop tipp dagen efter, köket såg dock värst ut! hahah


Riktigt rolig kväll i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0