Indiska tävling

Jag skicka in ett bidrag till Indiska tävling, man vinner 10 000kr på Indiska inte illa! och de man behövde göra var att ta kort på sin outfit som representerar Bohemian Mordern, den bohemiska stil som INDISKA står för och minst ett plagg ska vara från Indiska.  Elin King är en i juryn som tog ut de tio bästa som nu tävlar om att vinna . Det sjuka är att dom tog ut mitt bidrag de trode jag aldrig!!! Jag har inte kollat efter, eftersom jag aldrig trode de skjulle väja ut mig! Men nu när de har gjort de, så rösta på mig!!!! Ni kan också vinna shopping pengar på INDISKA om ni röstar på de vinnande bidraget!!



http://indiska.com/system/content/html.asp?e=inspiration&p=tavling

Kommentarer
Postat av: InaStina

Jag har röstat på dig! Klart finaste bidraget. Hoppas du (vi!) vinner.

2008-11-27 @ 11:15:51
Postat av: cillanmaria

sv: Tackar så mycket!

2008-11-30 @ 14:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0