I dag!

I dag ska jag storstäda i de stora huset, som ett "hej då tack för att vi har fått bo här" till killens mamma. Ska bli så skönt att slippa henne nästa vecka då vi är hemma hos mig! jag retar mig så mycket på henne. Vill aldrig mer bo så här, asså jag hade inte klarat av att bo hos min mamma heller! Ja och tydligen klara jag inte längre än knappt två år att bo själv med pappa i ett rad hus. Pappa slängde ut mig ur huset för 1 1/2 år sen nu.  Ska berätta mer om det nån anna gång. Jag föredrar att bo själv, skulle aldrig vilja bo med mina föräldrar någon mer gång. Så nu att bo med killens mamma och hennes konstiga sambo, är lite på frästande! Aldra hälst när hon är lite skitso i mellanåt.  men jag är glad att vi har fått bo här, hur tacksam som hälst, och hon är ur gullig. Det är därför jag vill flytta nu för annars kommer de bli att jag inte vill träffa henne på hundra år. Hahaha.  Nä nu ska jag städa, tvätta och försöka hitta killen hörlurar som är borta. ! Han hittar dom inte men han hittade inte sina byxor som låg mitt framför honom.  Fattar inte hur han gör i bland. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0