Hur helgen varit.

Hejsan. Ja nu har jag inte skrivit på länge, men vi började åka i väg från Luleå klockan 3 på Lördags morgon och kom hem ill Alingsås 19.00 . Men vi åkte och handla mat och sedan somnade vi med än gång så trötta. Resan gick bra och bilen höll!!!!  I går så var jag ute på snurren heladagen! Först paka jag upp lite är långt i från klar, sen åkte jag till mamar fars ma, där en av mina kompisar dök upp sen, sedan åkte jag till min sysster och åt mat med pappa eftersom de vaoch fars dag i går. Efter det åkte jag med pappa hem och gosa med min gammla katt som för övrigt är hur stor som hälst väger nog nästan 8kg. Sedan så kom min kompis och hämta mig sen sat vi hemma hos henne och drack The som vi brukade göra på de gammla goda tiderna. Vid två tiden på natten körde hon hem mig.

Nu sitter jag hos min mamma i gen ska skriva ut lite CV. Jag kommer inte kuna uppdatera så ofta eftersom jag inte har internet i min lägenhet.


Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0