DARIN igen

Ja jag vet i dag blir de mycket darin men bara för att jag hör saker hela tiden om honom, han ska ju tydligen vara  ett par med Nina i MQ's julkampanj, vad tycker ni om de blir dom ett fint par? Jag tycker de käns lite som en mismatch.


Gillar denna låten med honom, känner dock igen den lite. Kom intte på vad det är jag känner i gen den i från sedan kom jag på att det var från Astirix och Obelix (teknade), när dem är på nån gammalt fält där de har varit massa krig och slås mot fantomer. Om ni har nån aning om vad jag snakar om?


Kommentarer
Postat av: Loo - veckansblogg ?

ja det har den. är bara så otroligt skoltrött så det är ju inte överdrivet roligt längre att gå till skolan "/

2008-11-05 @ 22:27:45
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0