Alingsås

Ja nu har jag varit och fikat med en kompis hon drar tillbaks till Oslo igen i dag trisst! Men skoj och se henne inte sets sen i Mars! Tiden går så fort. Sedan gick  jag runt på stan lite inne i de nya shopping Centrumet i Alingsås, Storken heter det, snyggt namn. Jag shoppa två kjolar från Gina Tricot som är ny öppnat här, en svart och en rosa, sedan blev de bara massa strumpbyxor och sånt trist. 

Jag har även kollat på förlovningsringar, sjukt dyrt! Men killen har pratat om detta så länge och jag har sagt minst ett år ska vi vara tillsammans innan vi förlovar oss, och nu har de faktist går 1år och 5månader, så nu får jag nog gemed mig. Pluss att jag älskar han över allt annat, och vi har varit med om så mycket redan och har inte tröttnat på varandra så varför inte! Men ja har kollat på ringar och och mätt mit ringer sne ska han få välja ut dom och lista ut hur han ska lyckas överaska mig med en förlovning på något romantiskt sätt. Ska bli skoj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0