Åhlens

Yes nu fick jag jobbet på Åhlens under vecka 51 och 52! Såå Gött, nu slipper jag hemtjänsten. Är redan så trött på de stället. Saken är den att gamlingarana och arbetsuppgifterna är inte så jobbiga men de har med att det alltid är någon som är sjuk och att alla timvikarier är  intagna och därför går det aldrig att få in någon när någon ringer sig sjuk med kortvarsel. Så flera dagar har jag fått jobba med en man kort. Sedan orkar vissa inte göra alla sarbetsuppgifter sjukt iritterande. Så allt runt om kring är så tröttsamt och massa arbetskamrater som är konstiga och som man inte begriper sig på. Nä Tackar vet jag Åhlens och jul handels stress kommer säkert bli jobbit men på ett helt annat sätt!  Är så glad hoppas ja kan jobba lite där sen efter också!  Vill så gärna jobba i handel!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0