Sexparty

Sexparty, homeparty och erotikparty vad man nu vill kalla det. Ni som inte vet om vad det är, för killar i alla fall brukar tro att de handlar om gruppsex. Men det är det inte, utan de är att någon från ett företag som säljer sexleksaker kommer hem till än och visar upp de olika produkterna och förklarar vad man kan använda dem till, och man få känna på dem och lukta på oljor mm. Detta gör dem oftast gratis om man e tillräkligt stor grupp så de får sålt lite, man kan få betala för bensinen om de har åkt långt. Man kan va en grupp med bara killar/tjejer , mixat eller par.


Jag hade att sådant när jag fyllde 20 som förfest innan vi skulle gå ut. Blev riktigt lyckat alla tjejer tyckte de var skoj och de köptes mycket kan ha berot på vinet på slutet men tjej som sålde sakerna blev glad. När man har ett sånt här party ska man tänka på at man ska känna sig bekväm med dem som är där så man kan prata öppet om sex. Det kände jag med min vänner att de kände sig lite obekväma i början innan de fått i sig vin. För många av dem är inte så frispråkiga och öppna med sitt sex liv. Jag själv har inga svårigheter att prata om sex jag är väldigt öppen och frispråkig vilket många känns det som tycker är provocerande och jobbit ibland.



Men i alla fall rekommenderar jag er att ha sexparty, hur skoj som helst och många skratt.


Kommentarer
Postat av: M

Akta TV:n om du ska stöta in den då den sitter där. " skrattar " .

2009-05-24 @ 14:45:09
URL: http://sextankarnas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0