REA

I dag har jag varit inne i stan och kollat lite på rean, men hittade inte så mycket, var helt enkelt ite på humör i dag. Hur man nu inte  kan va på humör för att spendera pengar, men sån är jag i bland.




Såå var jag kläd i dag, svart och vitt!


Köpte denna råsa enkla kläningen på rean, helt okej.


Så gulligt Hello Kitty linne, men jag  är lite osäker på om jag vill ha de så jag har inte köpt de än sedan vet jag inte vilen storlek. har funderat på XXL för att få linet riktigt stort. På bilden är de M. Får fundera ett tag till, denna var ju inte på rean.

 

Ett fint paraflax, från lindex inte heller på rean. hahaha
 

Det blev inte roligare än så här för mig i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0