På väg hem!

I dag har man jobbat igen, från 12-20, gick långsamt i början men när väll kvällen kom så gick tiden undan. Sedan efter jobbet så blir de ingen villa, nej utan en härlig lång cykeltur hem, tar ca 30-45 att cykla. Men vardags motion är den bästa. Men i bland är de segt. Men när jag cyklar hinner man fundera på myket, och se hur vackert de är här uppe i norrland.  Här har vi lite bilder som jag tog på vägen hem när jag cykla.



Skogen jag cyklar igenom, väldigt mysik och luktar gott.

 

Här har vi från den stora vägen jag cyklar på hur fint som hälst älskar älven.


Bron jag sedan ska cykla över sedan bor jag inne i skogen som man ser bakom bron, vet inte vad jag gör i skogen i norrland, jag som är van å bo 30 från GBG. Men fint är de nu på somman, vet inte om jag klarar av å bo här under vinten dock fyy fan va mycket snö de är då och då måste man ha bil annar är man helt låst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0