Marc Jacobs Stam bag





Jag kollade in "Chic" en ny tidning som dem gör reklam för helatiden på TV:en, där kan man vara med å tävla om en väska, mobil och lite annat smått och gott.  Men väskan man kan tävla om är  en Marc Jacobs Stam bag. Så jag gick in och tittade lite mer på dessa väskor och upptäkte att dem var väldigt väldigt lik min älsklings väska jag köptenyligen  på Myrorna för 100kr. Jag har så dålig koll på märkes och design kläder och  väskor, men jag gillar egentligen inte att köpa kopior. Men men älskar min väska och jag skiter i att de är en kopia av en Stam bag.



Ovanför ser ni min rosa söta väska. Det fins en kedja till denna också men jag har tagit bort den för jag gillade den inte.


Lite kändisar som har en sådan väska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0