Gammla minnen!

Jag har suttit i dag och kollat på gammla bilder  och då hitta jag min mapp från föra somman då jag jobbade på Korsika som servitris. Så sjukt skoj. är så glad att jag åkte ditt!  Det blev ganska mycket vandring på korsika eftersom de är det alla pensionärerna gör när de kommer dit.  Mn var ju tvungen att pröva på de, plusa att de e rätt skönt att röra på benen i bland.

Helt under bar utsikt från 800m upp på ett berg.


Fin utsikt när jag var ute å vandrade. vinkraftvärken förstör utsikten lite men men.


Här ser vi Calvi, den staden där jag bode i. Mycket mysigt.


Saknar värkligen folkt, värmen och hela föra sommaren!!!

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Åhh..vilka underbara bilder:)!

2008-06-18 @ 17:43:26
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0