Fina skor!!!

Jag har inte köpt nya skor på länge och för den delen har jag inte gåt runt i skor med klack på hur länge som hälst.
Så nu när rean var i gång var jag tvungen att titta på skor, men kille är så trött på mig när de gäller skor. För hemma i min lägenhet så hade jag 50par skor, men min kille tvånga att ge bort massa skor som jag inte använde så nu är jag nere mot 40par skor, dock är gympa skor även inräknade. Men han tycker de e alldeles för många skor, men jag tycker de e lagom. Men här uppe i Luleå så har jag bara 6par skor och inga fin skor. Men nu har jag köpt två par!


Jag gillar dem så mycket!!! Dem har kostat 399kr men jag fick dem för 200kr. TIAMO!


Så snygga, ser grå, silvriga ut men  dem är svarta i skinn! Hur goa som hälst! Det är Scoretts egna märke.
dem har kostat 599kr men jag fick dem för 300kr.




Så jag fick båda skorna för 500kr och båda är köpta på Scorett.  Dem höll dock på att lura mig så jag skulle betala 699kr. För TIAMO skorna gick inte inn på 200kr för dem skulle inte vara med på rean tydligen.. men men jag fick dem för 200kr sen tillslut.  Jag är så glad att jag har fåt lite högklackade skor nu! Dock inte för höga utan aldeles lagom klack så man inte få ont i föterna efter fem sek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0