Dublin!





Jag kollade på lite gammla bilder sen Februari då jag och min pojkvän åkte i väg till dublin när jag fyllde år. Hur mysigt som hälst och vi lyckades vara där när de inte regnade så mycket, vilket är ett under eftersom de alltid regnar där jag är.!
Jag fick shoppat en hel del, på bilderna nedan kan ni se några saker jag köpte!




Här har vi ett fins halsband jag köpte med en älva, gillar långa kedjor med något stort föremål/figur/symbol hängade i.
Jag är helt inne på de nuförtiden.



Söta röda ballerina skor, som jag blev helt kär i. Dock fans dem bara i 38 och jag har 39 men som tur är så är jag en liten 39 och kan få plats i ballerina skor som är 38. Tycker det är en sån mysig röd färg och den sötta stora rossetten gör hela skorna.


Min fina t-shirt jag köpte, är helt inne på t-shirt med stora tyck nu. Även de svarta byxorna köpte jag. Dock när man har tröja med stort tryck på, så kan man inte ha långa halsband med något stort hängade i.  De blir bara för mycket då.
I bland är mindre mer.   


Min söta prikiga klänning köpte jag där också. Jag och klänningar helt tokig är jag i dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0