Vill se

 Jag vill se filmen  `"The Day The Earth Stood Still", den verkar vara grym. LIte mystisk och konstig kan dock  säkert vara skit dålig men jag gillar konstiga filmer.


Men frågan är om ni visste att det fans en tidigare film som heter "The Day the Eart Stood Still" och att denna nya filmen från 2008 bara är en  ny produktion av den gammla filmen från 1951. Min morbror tyckte jag skulle se den gammla filmen i stället, men jag vet inte de ja. Men min morbror är ju filmvetare och tycker man ska se insperatonskällan och orginalet.


Här nedanför ska ni få ett klipp från filmen som gjordes 1951.



Vissa frikvenser på minner lite om Mars Attack, om ni har sett den filmen.

Någonsom har sett någon av filmerna, vad tyckte ni om dem???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0