Mellandags REA

Vi skulle ju till Överby i dag men det blev inte jag så jag och mamma bara tog pendeltåget till gbg i stället och gick och kolla rean där. Dock orka vi knapt med dom tre timmarna som vi var där, folk är gallna och de är trist att försöka hitta något i berg med kläder som ligger och skräpar på golvet i hela butikerna. Men vi hitta allt lite, jag handla för ca225kr på Gina Tricot då jag använde mig av mitt ena presentkort, har fortfarande kvar 150kr, men de ska jag använde senare. Sedan hitta jag en klänning på Åhléns, eller den hitta jag i går när jag jobbade,  100kr kosted den. Sedan blev det  en tjock tröja och en klänning på Monki för samanlagt 350kr. Monkis kvitton är väldigt söta, gillar värkligen de små figurerna.

   

Dessa tre klänningar  hitta jag på Ginta Tricot. Posar lika snyggt på alla hahhaa.



Bilden blev lite syddig men kanske tar en ny någon annan gång.
Åhlens kommer denna ifrån.


   

Här  har vi tröjan och klänningen från Monki, och visst är kvittot sött.


Kanske ska lämna tillbaka den rosa klänningen från Gina, eftersom de var en fläk på den, men får se om man ser den så mycket. Men käns onödigt att behålla den om jag kan få bytta den till en fräsh ny.

Någon som har något tips på hur man ska göra under rean för att hitta de bra sakerna och orka med alla människor???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0