Överby

I dag skulle jag, mamma, syrran hennes sambo och brorsan åka till överby och kolla in rean och shoppa lite granna.  Men så blev det inte, en bitt på vägen så upptäker vi att det inte fins någon kyllervätska alls i bilen, den läker helt änkelt. Så vi fick bli bokserade hem till Alingsås så Syrrans sambo peter fick fundera ut vart någonstans hålet satt. Sjukt trisst jag ville värkligen shoppa på överby, mamma har pratat om någon bra skobutik där.  Men det får bli någon annan dag.


När Peter och syrran kom för att hämta mig i morses uptäkte han att de var glas utanför strax framför där deras bil hade ståt häromdagen när jag lånade den. Så nu vet vi varför jag fick punktering. Käns som att alla bilar pajar när jag setter mig i dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0