Lägenhet!

I dag var jag på vissning i Alingsås på en större etta än den jag bor i nu, vilket jag kanske inte komme rkunna göra så länge till eftersom de är min syssters och hon blir kanske tvungen at säga upp den. Men denna lägenheten var stor för att vara en etta, köket var jätte stort och hade varit gött att få den, men hon från alingsåshem visste inte om den skulle renoveras. Skulle inte förvåna mig om alingsåshem tycker den är jätte fin, vilket den inte var badrummet var sååå snyskit den ena väggen skulle vara vit men var brun, plus att de luktade rök i hela lägenheten. bläääää! Hoppas den ska renoveras annars vet ja inte om jag tackar JA.  Men jag behöver lägenheten! Men sedan frågar jag henne om  man själv fick renovera lägenheten och de får man men kan kan få betala alingsåshem sen när man flyttar där ifrån om dom inte tycker de är fakmäsigt gjort eller va de heter. Jävla skit alingsås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0