Kläder?

Vad jag jag ha på mig i morgon? nu har jag i alla falla bestämt vad jag ska ta med för mat. Det blir Laxröra på rostat veldigt änkelt och bra, sedan blir de  en Phiadelphia nån dipp med löjrom och en bri och någon mjuk vitlöks ost.  Givetviss har jag även köpt massa kex och dyrligt till. 

Så i morgon ska jag gå  upp inte allt för tidigt kanske vid 11 eller 12. Sedan bär det av till mamma där jag gör dippen och röran. Jag skall även låna henns duch och göra mig vacker. Sedan blir det tåget klockan 17 från Alingsås till gbg där vi sedan tar andra pendel tåget klockan 18:15 till kungsbaka där vi sedan byter till Buss mot Onsala Kyrka där Krestin ska komma och hämta oss. Jippi vilken resa.

Vad ska man ha med sig dock,  kamran är ju givet, vin är fixat. Man aknske klarar sig på det.

Nä nu ska jag kolla vad det ska bli för kläder till i morgon, klänning blir det i alla fall. 

Vad ska ni ha på er??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0