Jobb byxor

I dag gick jag och mamma på stan, Fixa lite jul klappar eller jag hjälpte henne att ordna julklappar till min bror, mig och till min kille. Sedan fixade jag mig ett par byxor som jag ska ha när jag jobbar på Åhlens  eftersom man skulle ha svarta byxor eller propra jeans och då hitta jag ett par svarat byxor på Lindex  för 200kr. Dom var lite högre i midja vilket jag tycker är snyggt, så kan man ha en T-shirt instoppat.
 
     

Min röv ser lite bred och lång ut men va fasiken kommer nog ha långa linnen främst över ändå. Men i bland kan de vara coolt  att ha som jag skrev tidigare att ha en T-shirt instopat men får se.  Helt okej byxor att jobba i. Nu måste jag abra fixa ett par bekväma men snygga svarta skor också, annars år ja ont i mina fötter, dock svårt att hitta skor som ska både vara snygga ock bekväma hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0