Idol!

Jag jobbade i går så jag såg bara när dom sa vem som vann, dock när jag hörde Kevins namn så stängde jag av! Orkar inte med killen! Årets idol har varit sjukt dåligt! Dom snakar om att de blir bättre och bättre jag säger lägg ner skiten nu! Jag har tröttnat på de, och i år tyckte jag att alla deltagarna var bleka och råkiga ingen som var speciel eller hade glöden i ögenen, eller jo kanske Johan lite men han orka jag inte lyssna på när han pratade. Man blev ju stressad och närvös när han pratade ju. Kevin och Alis ingen va dom tyckte jag var något speciel, kevin har blivit så hyllad från början och jag fattar inte varför. Hans framträdande är inget speciel och rösten säger mig inget!  Samma sak med Alis. Sedan säger folk att han är lik Darin, snälla NEJ!  Darin måste jag säga var sjukt mycket bätter och han ser bättre ut en Kevin. Eller aaa Kevin kan vara en sjukt dålig kopia av Darin på alla sätt och viss förutom att darin var 16-17 år och var en sött liten tonåring med tandstäling när han var med i Idol.  Jag har varit ett trogen tittare till Idol genom alla åren men detta året var så dåligt, kommer inte äns i håg vilka de är som har varit med förutom Johan, Kevin och Alis och då kommer jag enbart i håg Kevin och Alis för att dom var med i finalin. Så stort set så är de bara Johan som har utmärkt sig lite detta året, kanske tack vara hens hysteriska fans som dock borde skaffa sig ett liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0