Frodo!!!

Min underbara goa Katt  Frodo som jag fick när jag och pappa flyttade till radhuset för 4årsedan efter att mamma och pappa skilde sig. Jag döpte honom till Frodo efter Hobbiten i Härskarringen så klart efter som jag älskar den trilogin. Först hade vi tänkt döpa honom till Gollum eller smeagol eftersom han hade så stora ögon när han var liten. Men vi tyckte de var lite elakt så de blev Frodo, eller som pappa säger Frodeee.  Han var världens mysigaste katt, sov alltid hos mig i min säng, hälst på min mage eller rumpa.  Han gick efter mig vart jag än gick i lägenheten, första året var han inne katt så han och jag gick på toaletten samtidgt också och han ville vara med inne på toaletten nr jag ducshade också. Mysigare katt kunde man inte få. När pappa slängde ut mig för 1,5 år sen så var de Frodo jag saknade mäst! Hade jag kunat hadde jag flyttat med mig honom!  Jag har letat efter lägenheter som ligger på markplan nu så jag skulle kunna ta med mig honom till min nya lägenhet! Dock skulle inte min allergiska pojkvän gilla de men jag gillar så mycket Frodo.  Men nu blir de inte så alls även om jag lyckas övertala min kille och får lägenheten komme rjag aldrig mer kunna bo med min goa katt! Han blev på körd i onsdags 10/12! Han dog direkt så han slappa att pågas! Var uppe hos pappa i går och såg han för sissta gången! Han låg nerbädad i en kartong med en handuk som ett litet täcka över honom. Han var hel dock så var hans ben brutet på flera ställen och revbenen! Usch min fina katt! Jag är väldens djurmänniska och dom husdjuren jag har haft har varit som en del av familjen och Frodo var väldigt speciel!  Saknar han skit mycket! Det tog hårt på mig detta!



Saknar dig Frodo! Frlåt för att jag inte var så ofta hos dig som jag ville!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0