Brisingr

Tredje boken i Arvtagaren serien, vilket egentligen skulle ha blivit en treologi   men så blev det inte nu, utan en fjärde bok ska komma också. Jag har i alla fall läst klart Brisinger nu och den var bra kändes inte som om de hände så mycket i boken den blev aldrig riktigt så där spänande. Nu längtar jag dock tills sissta boken ska komma ut  men man vet ju inte när den gör de. 

Jag gillar dom svenska omslagen till böckerna, de amerikanska tycker jag är trista.


Här är de svenska. Jag tycker att draken är mycket snyggare gjord.


Här är de Amerikanska eller Bristiska vet inte vilket det är eller om de är samma.


Här har vi det spenska omslaget, väldigt likt de Amerikansk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0