Träna

Jag har betämt mig nu för att börja leva mitt nya liv, inget godis och börja gå ut och varje morgon en timma.  Men vi får la se hur de går med det. kanske en vecka om ja kommer i gång å sen tar de stopp. Jag vill värkligen få en fastare kropp, gå ner i vikt bryr jag mig inte men jag vill få mindre volym på kroppen. Men jag har aldrik tillräkligt mycket energi att göra de plus att de alltid  blir att något sött kommer ner i magen i bland. Sen har man en pojkvän som borde gå ner i vikt men han är latt latt  och orkar inte göra något, plus att hanalltid vill ha cola och ha chocklad vet inte hur man ska få honom att förstå att han måste börja träna.  Inte lätt detta med vikt, samtidigt som jag tycker  de är så mycket  hysteri över det hela. Men kan inte förstå att folk går så långt att de ser ut som sklätt och inte ser att dem ser förjävliga och att även att vissa tycker att de är snyggt att vara pinnsmal.  Modeller tycker jag inte är snygga, fins vissa som ser helt okej även om de är lite smala men vissa ser förjävliga ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0