Super rean!

Nu är de ju halva rea priset över allt nästan!

Så jag köpte en svart klänning till mig, från JC. Mycket fin! Kosta 78kr tror jag de var prefekt.



Sedan köpte jag denna ljusgrå tröjan på Cubus för 100kr, så mysig och fin.

sedan köpte jag inget mer på rean, i alla fall inte till mig själv!

Dock har jag köpt massa till min kille, han har nästan inga kläder alls. två par byxor var av de ena paret får han inte ha för mig så slitna! Han  har bara haft en tjock tröja och massa försmå T-shirts.

Men nu köpte jag två tjocka tröjor, tre piké och en skjorta och strumpor, vilket gick på 520kr. Sedan köpta faktist han själv tre par kalsoner och en svart vanlig t-shirt från H&M. Äntligen har jag en man med fina kläder. Men rean till killarna är inte alls så rolig, fins inte så mycket att välja mellan. Där jag köpte all kläder var på Cubus, där hade dem mycket olika stortes kläder. De flästa andra burikerna hade bara T-shirts tycker jag. 


Sedan var jag inne på Åhlens å hitta massa bäbiskläder så ett paket till ska jag skicka till syrran nu!  Massa eco kläder var på rean så det blev de en hel del av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0