Shoppa på stormarknaden

Jag lästa i aftonbladet "så gör du modefynd - på stormarknaden" och då var de Josefin Crafoord som hade varit där och shoppat. Billig shopping menar de på att de är.  Och jag har aldrig tyckt att de har varit något fel att shoppa på Maxi, men många av mina snobbiga tjej kompsar skulle ju bara skratta åt tanken. Men spelar de nån roll var man köper strumpor och bass grejer som enfärgade T-shirts och leggins egentligen? Det tycker inte jag i alla fal, och för den dellen så tycker jag att vissa grejer är väldigt söta. Nu har dom även rea på maxi så jag tog mig en titt där när jag skulle handla mat, vilket jag inte skulle ha gjort för jag kan aldrig säga nej till kläder. 


Det blev denna söta kläningen som jag dock funderar på att göra lite kortare .

En liten jeansblus, har set en liknande nån annan stans.


En randig tröja, ser lite bredare ut men orka bry sig.


En änkel tun tröja.

En ruttig liten blus, lite bonde över den och söt.

Tyckte att dem var helt okej vardagskläder för 25kr styck. Så jag är nöjd. 125kr gick allt på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0