Indiska!

Jag gillar Indiska!

Dem har mycket fina smycken, väskor och små plock!
Men de jag värkligen gillar att köpa är goa mysiga kläningar! Här ska jag vissa tre jag har!


Detta är den älsta av dem, mycket använde. fina kläningar att ha till vardagen, två små fickor framtil och ett snöra under bysten. Jag har ofta leggings och ett par stövlar till på våren/hösten!



Dena lilla kläningen/ tunikan va man nu säger om den, har fickor på sidan, vilket jag gillar.  Änkel svart, jag älskar svart!
Brukar ha ballerina skor till och ett par leggings om de är så kallt.


Sisst men inte mins har jag min gråa mjuka,goa kläning från Indiska. 
 brukar jag ha leggings till och converse skor till, det blir en av slappnad still. Perfekt om man bara ska till mat affären eller slappa hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0