Dinsko

Ja de blir nog inga gummistövlar! Men jag har köpt vanliga stövlar, dem håller också fötterna torra när de är blött ute!

Jag älskar stövlat och har oftas inga poblem att hitta snygga, de som däremot är svårare är att hitta några som passar mina ben eller  mer korekt mina vader. mina vader är stora! Dem har alltid varit stora och de ligger i släkten, men de e bara muskler på dem. Men jag hade gjort vad som hälst för att få smala ben. men vet inte hur man ska lyckas med det Gipsa  hela båda benen, men de låter inte så klokt. Men ha stora vader  när man ska köpa stövlar är inte skoj! inga passar, alla e för små och jag får ett par som ska sitta precis under knät inte högre upp en till halva vaden.  Och vissa stövlar som inte är så höga sitter thight  precis där vaden börjar och sedan ser hela benet tjockt ut. så iriterande. Jag hade viljat att de fans sko skrädare, som gjorde skorna efter hur långt skaft man vile ha och hur stora man ville ha dem.  Men men får la se när de kommer. 

     
Denna tycker jag va en fin vardags stövel, men var aldeles för stor för mig vid tårna och en 38 blev för liten. 499kr


Denna  var jag helt kär i men mitt ben såg sjukt tjockt ut ända ner till foten.  usch usch den var för stel. 499kr


Denna skon blev de! 399kr, mitt ben ser fortfarande tjockt ut men inte lika illa som i dem andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0